Hibás tétel
Sajnálattal halljuk, hogy hibás tételt kapott. Arra törekszünk, hogy minden egyes küldemény kifogástalan állapotban legyen.
Azonban időnként előfordulnak hibák, és szeretnénk minden lépést megtenni annak érdekében, hogy azokat a lehető legegyszerűbben és gyorsabban megoldjuk.
p>
A 90 napos pénz-visszafizetési garanciával érintett termékek esetében:
Ha a tétel hibás, és 90 napos pénz-visszafizetési garanciánk vonatkozik rá, örömmel kicseréljük ingyenesen.
Amennyiben a tételek hibásak, mi álljuk a visszaküldés költségeit, valamint a termék visszaküldésének költségeit.
A termék visszaküldésének költsége , a normál szállításnál feltüntetett összegben térítjük vissza a közzétett szállítási díjainkat alkalmazva.
Az eredetire jóváírást biztosítunk. fizetési mód, amellyel a termékért fizetett. 30 napon túli szállítási visszatérítés esetén a visszatérítést PayPal-on keresztül küldjük.
Ha úgy tetszik, felajánlunk egy ajándékutalvány kiállítását is a szállítási visszatérítés KÉTSZERES összegére, amelyet Ön felhasználhatja a következő vásárláshoz. Ha szeretné ezt a lehetőséget, kérjük, jegyezze meg a visszaküldési űrlap megjegyzés rovatában.
Kérjük, kövesse az ebben a cikkben leírt visszaküldési eljárásokat a következőig: ide kattintva.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a tétel visszaküldésének/cseréjének lehetősége csak akkor jelenik meg, ha a tétel a visszaküldési/csere-garancián belül van.
A 90 napos pénz-visszafizetési garancián kívül eső tételek esetén:
Ha a tétel hibás, és a 90 napos pénz-visszafizetési garancián kívül esik, de kevesebb, mint 1 év, akkor ingyenesen megjavítjuk. díjat.
Javítás kéréséhez kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A részünkre történő szállítás költségét az Ön költségére kell viselni, a visszaszállítást pedig Szállítási díjaink szabályozzák.